1. Preturile sunt cele afisate pe website?

Da, toate preturile produselor de pe www.trimiteflorilaiasi.ro sunt actualizate si valabile in momentul efectuarii cumparaturilor online.

2. Cat ma costa livrarea?

Livram gratuit pe raza orasului Iasi  dar si in urmatoarele localitati adiacente: Dancu, Valea Lupului, Horpaz, Valea Adanca, Lunca Cetatuii si Hlincea. De asemenea livram contra cost in urmatoarele localitati: Holboca (10 Lei), Miroslava (10 Lei), Tomesti (10 Lei), Breazu (15 Lei), Vanatori (15 Lei), Uricani (15 Lei), Barnova (15 Lei), Paun (15 Lei), Letcani (20 Lei).

Pentru localitatile care NU se regasesc in lista de mai sus va rugam sa ne contactati inainte de a plasa comanda, nu plasati comanda fara a ne contacta inainte altfel aceasta va fi anulata.


3. Pot atasa un mesaj comenzii?

Fiecare comanda poate fi insotita de un mesaj personalizat, printat exact in forma in care il vei scrie, pe o felicitare cadou extrem de eleganta. Mesajul dorit poate fi notat in pagina de finalizare comanda.

4. Pot ramane anonim? Si daca da, in ce conditii puteti divulga identitatea mea?

Da, poti opta sa ramai anonim. In acet caz numele tau nu va aparea pe felicitare si nici nu va fi divulgat persoanei care primeste florile / cadoul. Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

5. Exista o comanda minima pe website?

Da, exista o comanda minima si aceasta este in valoare de 45 RON, TVA inclus.

6. Acceptati si plata la livrare / ramburs?

Da, de curand am introdus si plata la livrare pentru Iasi si zonele limitrofe.

7. Daca doresc sa comand mai multe produse, trebuie sa plasez fiecare comanda pe website?

Avem un departament dedicat pentru ofertare comenzi en gross sau comenzi de volum. Te rugam sa te adresezi pentru o oferta personalizata de pret si suportul necesar pe email-ul office@trimiteflorilaiasi.ro.

8. Produsele livrate vor arata exact ca pe website?

Echipa noastra fac eforturi considerabile pentru ca fiecare comanda livrata sa arate ca pe website, pana in cele mai mici detalii. Desigur, fiind vorba despre produse manufacturate, exista posibilitatea ca acestea sa difere fata de poza. Toate produsele livrate sunt supuse unui test de calitate din partea sefului de atelier si a supervizorului operational, pentru a ne asigura ca toate cerintele tale au fost respectate intocmai.

9. Toate produsele sunt in stoc?

Detinem stocuri considerabile de recipiente, produse de floristica, plante si flori naturale insa stocurile pot diferi. Te rugam sa tii legatura cu operatorii nostri pentru mai multe intrebari legate de fiecare produs in parte.

10. Pot sa vad o poza a produsului inainte de livrare?

In cazul unei astfel de solicitari, operatorii preluare comenzi vor face tot posibilul pentru a va oferi o poza a produsului, inainte de livrare.